Výukové programy
Naše dětská skupina má dvě třídy, rozdělené podle věku dětí.
Třída MINI je určena pro děti od 2 do 3 let. Druhá třída je pro děti od 3 do 6 let, včetně předškoláků.
ZeměMá Montessori MINI
(děti ve věku od 2 do 3 let)
Pečlivě připravené, laskavé a přívětivé prostředí třídy MINI je pro naše nejmenší jedinečným místem, z něhož mohou vykročit směrem k samostatnosti. Nábytek je velikostně přizpůsoben potřebám dětí, veškeré pomůcky a materiály odpovídají jejich vývojové úrovni a jsou navrženy tak, aby každému z nich umožňovaly růst, objevovat okolní svět a také pěstovat svou samostatnost a soběstačnost. Náš vzdělávací program podporuje tělesný, kognitivní, sociální a emocionální rozvoj dítěte. Děti mají prostor důkladně prozkoumat samy sebe, svou rodinu i svět, v němž žijí, přičemž rozvíjí své řečové a jazykové schopnosti i jemnou a hrubou motoriku.
Naši zkušení průvodci podporují rodící se jazykové dovednosti dětí a pomáhají jim ve všech aspektech sebeobsluhy, včetně hygieny. Zaměřují se u nich zejména na rovnováhu, pohyb a koordinaci hrubé a jemné motoriky. Jakmile je dítě připraveno, seznámí ho s vhodnými pomůckami a materiály. Každé dítě respektují jako individuální bytost a citlivě a láskyplně je podporují na jeho cestě k nezávislosti.
ZěmeMá Montessori
(děti ve věku od 3 do 6 let)
Předškolní děti ve věku od tří do šesti let disponují mimořádnými schopnostmi pro vstřebávání informací. Abychom využili této jejich přirozené schopnosti porozumět světu prostřednictvím aktivní činnosti, smyslových požitků a vlastních prožitků, je třída velmi pečlivě připraveny tak, aby dětem nabízely konkrétní, praktické a na průvodci nezávislé pomůcky, s nimiž mohou děti samostatně pracovat. Tyto materiály slouží k tomu, aby děti pochopily abstraktnější pojmy, které by se v tradičních podmínkách buď musely naučit nazpaměť, nebo by je zkrátka musely akceptovat. Speciálně vyškolení průvodci zajišťují vedení a výuku, seznamují děti s širokou škálou aktivit a zároveň každému z nich dávají prostor věnovat se svým osobním zájmům a postupovat tak dle tempa každého jednotlivého dítěte. Tímto způsobem si předškoláci utváří pevné základy, na nichž budou později stavět všechny své další poznatky a vědomosti. Věkově smíšené třídy dětem umožňují učit se svým vlastním tempem, které bylo stanoveno jako vhodné pro jejich biologický věk.

